Skip to content

Οι αναρτήσεις του Νίκου Μπογιόπουλου και η ευκαιρία για …λάσπωμα.

15/10/2013

Παρακολουθώντας τις αναρτήσεις του Νίκου Μπογιόπουλου στο enikos, όχι φανατικά μπορώ να πω, νιώθω ότι αυτός ο τρόπος επικοινωνίας ‘‘μπάζει’’ και ‘‘μπάζει’’ με τέτοιο τρόπο που αποδεικνύει ότι δικαιολογημένα ‘‘κόβονται’’ τα προβοκατόρικα σχόλια στο geranista και δεν επιτρέπω στον καθένα να βγάζει τα αποθημένα του, εκμεταλλευόμενος την ‘‘δημοκρατία της ελευθερίας’’ στη σκέψη, δημοκρατία που αναφέρουν καθημερινά οι ‘‘δημοκράτες’’ αυτού του βάρβαρου καπιταλιστικού συστήματος.

Το εκπληκτικό σ’ αυτόν τον δημοκρατικό τρόπο «επικοινωνίας», που επιτρέπει να σχολιάζει κάθε καρυδιάς καρύδι με ότι μπορεί να έχει στο λίγο ή στο πολύ μυαλό του, είναι αυτό που γίνεται μετά, στα σχόλια δηλαδή, εκεί που διαβάζεις όλη τη διαστρεύλωση και την λάσπη που κατά καιρούς έχει ρίξει η αστική τάξη σε βάρος του κομμουνισμού, ξαναγράφοντας την ιστορία προβάλοντας την δική τους κατασκευασμένη αλήθεια και μιλάμε για τέτοια διαστρεύλωση που επιβεβαιώνει με απόλυτο τρόπο τον Γκαίμπελς και τον ‘‘γκαιμπελισμό’’ που εκμεταλλεύτηκαν οι επίγονοί του.

Όση καλή θέληση κι αν έχεις, να δει με συμπάθεια αυτούς που σχολιάζουν, θεωρώντας ότι ίσως είναι παραπληροφορημένοι, δεν μπορείς να μην δεις από την άλλη τους ελληναράδες ‘‘μεροκαματιάρηδες σχολιαστές’’ της αστικής τάξης, τους ούγκανους της  ‘‘Χρυσής Αυγής’’ και όλων αυτών που ανεβάζουν σχόλια, για να στηρίξουν την παραπληροφόρηση, με ‘‘έτοιμα’’ κείμενα από τον «Ριζοσπάστη’’ του Μανιαδάκη, από τα ‘‘ντοκουμέντα’’ του προπαγανδιστικού μηχανισμού στα χρόνια του εμφυλίου, για τους ‘‘εαμοβούλγαρους’’ και τους ‘‘συμμορίτες’’  (για να μην βρίσκουν βοήθεια από τους ανθρώπους της υπαίθρου και να αναγκαστούν να παραδοθούν ή να τους προδώσουν  και όλα αυτά που μας μάθαιναν στο σχολείο την επόμενη δεκαετία από τον εμφύλιο, επ’ ευκαιρία των ‘‘εθνικών εορτών’’. Προπαγάνδα  που είχε στόχο να γραφτεί η ιστορία στο και στο μυαλό της τότε νεολαίας. Μια προπαγάνδα που έφτανε στο σημείο να μισούν τα παιδιά τους γονείς τους, γιατί τα …εγκατέλειψαν για να κυνηγήσουν την ‘‘δολοφονική ιδεολογία’’ του κομμουνισμού.

Η συνεχιζόμενη και σήμερα λασπολογία της τάξης που έχει την εξουσία, βρίσκει πρόσφορο έδαφος σε αυτούς που υπάρχουν μόνο και μόνο για να επιβεβαιώνεται, για μια ακόμα φορά, ο Αϊνστάϊν που είχε πεί: «Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.».

Το τραγικό είναι ότι στο τρυπάκι της απάντησης, μπαίνουν όμως και διάφοροι (το έχω κάνει κι εγώ) που διαθέτουν περισσότερο μυαλό και με τη σειρά του κι αυτοί, δικαιώνουν αυτό που είχε πει ένας γερο-σοφός απευθυνόμενος σε νεώτερους:
«Παιδιά μου η βλακεία είναι ανίκητη. Για δυο λόγους:
Πρώτον, διότι για να αντιμετωπίσεις τον βλάκα πρέπει να πέσεις στο θλιβερό επίπεδό του.
Δεύτερον, γιατί ακόμα κι αν κάνεις το λάθος, για να τον αντιμετωπίσεις, να πέσεις στο επίπεδο του βλάκα, αυτός, ο βλάκας, με την τόση προϋπηρεσία στη βλακεία διαθέτει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από σένα στη βλακεία, που πάλι δε θα βγάλεις άκρη».

Σ’ αυτόν τον τρόπο ‘‘επικοινωνίας’’, αυτό που πρέπει να δει ο καθένας από εμάς τους ερασιτέχνες της ενημέρωσης, που πιστεύουμε ότι συμβάλλουμε λίγο σ’ αυτή, είναι ότι η ανεξέλεγκτη ανοχή στα σχόλια, εμφανίζει και ενισχύει την παραχάραξη της ιστορίας, από επαγγελματίες σχολιαστές και δίνει ‘‘πεδίο δόξης λαμπρό’’ σε πορωμένους ημιμαθείς φασιστιναζιστές, κανοντάς τους να πιστεύουν ότι ξέρουν τι τους γίνεται.

Σ’ αυτό, δυστυχώς, συμμετέχει το τελευταίο διάστημα και ο πολύ καλός Μπογιόπουλος, αδικώντας τα ίδια του τα κείμενα. Χρόνια τώρα έγραφε και έλεγε ότι ‘‘… το σύστημα είναι μηχανή του κιμά’’, δυστυχώς όμως αυτή η μηχανή αλέθει και τα καλά και τα κακά, κάνοντας τα κιμά.

Καταλαβαίνω ότι κάτι πρέπει να κάνει κι αυτός για να βγάζει το μεροκάματο, όμως….

Advertisements
5 Σχόλια leave one →
  1. 15/10/2013 18:49

    Θα μου επιτρέψεις να πω την γνώμη μου για το θέμα που θίγεις.
    Ξέρεις, έχω μεγάλη εμπειρία από το λεγόμενο τρολλάρισμα – είμαι στο … σανίδι, από το 2009 !

    Πρώτον: Κανένα απολύτως κείμενο δεν μπορεί να κριθεί από το σε κάποιες φάσεις χαμηλό επίπεδο σχολιαστών.

    Δεύτερο: Ειδικά όταν είσαι σε ένα «ξένο μέσο», οι επιλογές σου είναι ίσως μετρημένες – εκτός αν θέλεις να «τα βροντήξεις» και να χάσεις το μεροκάματο.

    Τρίτο: Κανείς δεν είναι «υποχρεωμένος» να διαβάζει τα τρολλς, όμως έχει μεγάλη σημασία να κάνεις διάλογο με τους καλοπροαίρετους που διαφωνούν μαζί σου. Έχεις και εσύ να κερδίσεις, έχουν κι αυτοί ! Και, κυρίως αυτό το δεύτερο, πρέπει να μας κάνει να επιδιώκουμε τον δημόσιο διάλογο και όχι να «κρυβόμαστε» από αυτόν, με το αιτιολογικό ότι θα έχουμε και προβήματα με το να παρεισφρύουν διάφοροι …

    Σε παρακαλώ να δεις και την δική μου άποψη με καλή πρόθεση.
    Εγώ, δεν αντιλέγω ότι έχει η δική σου τα δίκια της …

  2. 15/10/2013 21:48

    Καμιά λογοκρισία δε μπορεί να δικαιωθεί.
    Είναι προσβολή προς τη νοημοσύνη των αναγνωστών,ακροατών κλπ,τους οποίους θεωρούμε ανίκανους (ή ηλίθιους) να κρίνουν και να απορρίψουν οι ίδιοι,και αναλαμβάνει άλλος,παίρνοντας αυτό το ρόλο με την εξουσία του ιδιοκτήτη του μέσου κλπ.
    Αυτή η λογική οδηγεί σε επικίνδυνες καταστάσεις,και τις ζούμε ήδη με τα μεγάλα ΜΜΕ.
    Ο δημόσιος λόγος είναι δημόσιος όταν ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα έκφρασης,και οι ηλίθιοι και οι κακοπροαίρετοι.
    Άλλως, μπορούμε να γράφουμε ιδιωτικά ημερολόγια και λευκώματα.

  3. 16/10/2013 11:22

    Απαντώντας και στους δύο, faros & lysippos, μιας και το άρθρο δεν μιλάει για τους διαφωνούντες με το άρθρο αλλά για τον πολιτικό χώρο που κινείται ο αρθρογράφος και μάλλον παρεξηγήθηκα από τη θέση μου γι αυτού του είδους την ενημέρωση.
    Τώρα χωριστά.

    Φάρε: Δεν ξέρω αν είδες κάπου να κάνω επίθεση στον Μπογιόπουλο, αν το είδες θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν το κάνω. Το ‘‘ξένο μέσο’’ κάνει τις επιλογές του και εσύ τις δικές σου και βέβαια και οι δυό κοιτάμε το ‘‘έσοδο’’ που θα έχουμε από αυτή τη συνεργασία. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο, ότι έχει να κάνει με το ‘‘ξένο μέσο’’, που για κάποιους ίσως είναι και ευκαιρία, για να περάσω τη δική μου θέση σε ομάδες που δεν θα με διάβαζαν ποτέ, έχει να κάνει με τον στόχο, είναι δηλαδή σαν να περπατάς σε ένα δρόμο με εκατοντάδες ελεύθερους σκοπευτές και κυνηγούς και εσύ να φοράς ένα μπλουζάκι με κύκλους στο σημείο της καρδιάς, με αποτέλεσμα να προκαλείς τους εθισμένους να σκοτώνουν. Φάρε δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να διαβάζει τα τρολλ, όμως ξέρεις πολλούς που δεν τα διαβάζουν;

    Λύσιππε: Δεν μιλάω για λογοκρισία στα ΜΜΕ γενικά. Μιλάω για αυτούς που οι περισσότεροι αναγνώστες, τους θεωρούν ΚΚΕ και τους διαβάζουν γι αυτό το λόγο. Μιλάω για τα blogs που έχουν κάνει την επιλογή να ‘‘βοηθήσουν’’ το κόμμα τους και τελικά προσφέρουν απλόχερα χώρο σε κάθε επαγγελματία σχολιαστή και σε κάθε μισάνθρωπο να προσπαθεί να κερδίσει χώρο στο μυαλό κάθε ‘καλοπροαίρετου που μπαίνει στο blog μου (σου-του) για να διαβάσει θέσεις και απόψεις προσπαθόντας να βρει τι είναι αυτό που του ταιριάζει. Όλοι αυτοί δέχονται εκτός από την δική μου (σου-του) πολιτική – ιδεολογική – κομμουνιστική θέση και την ευκολοχώνευτη και πιο στοχευμένη θέση του οπορτουνιστή, του φασίστα και του κάθε αντιδραστικού καιροσκόπου, ότι με καλύτερη διαχείρηση, καλύτερους πολιτικούς, πιο έντιμους, πιο πατριώτες, θα βρει λύση στο προσωπικό του πρόβλημα και να συνεχίσει να είναι αγανακτισμένος από τον καναπέ του ή από τις πλατείες χωρίς κόμματα και οργανώσεις και το χειρότερο χωρίς »καπέλωμα», τάχα και πίστεψέ με γνωρίζω πολλούς τέτοιους.

    Και στους δύο: Το σκεπτικό της κριτικής μου απέναντι στην ‘‘έκθεση’’ μας στο διαδίκτυο δεν χωράει σε απαντητικά σχόλια, είναι πολύ μεγάλη συζήτηση και έχω την αίσθηση ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί μια σύσκεψη με την συμμετοχή όλων αυτών που θεωρούν ότι θέλουν να βοηθήσουν το ΚΚΕ στον τεράστιο αλλά ελεγχόμενο χώρο του διαδικτύου.

  4. 16/10/2013 17:54

    Για την τελευταία φράση της απάντησής σου, να σου πω το εξής.

    Έχω καταθέσει έγγραφες προτάσεις σχετικά, ακόμα από το … 2009 !

    Μια ακόμα κουβέντα, αν μου επιτρέπεις, για τα άρθρα του Μπογιόπουλου.

    Ο σ. Νίκος, δεν γράφει στο enikos ως κομμουνιστής, μέλος του ΚΚΕ, αλλά ως ένας υπάλληλος – εγώ π.χ. ήμουν σε ΔΕΚΟ, άλλος είναι σε δημόσια υπηρεσία, άλλος σε μια εταιρεία κλπ. κλπ. – που προσπαθεί να ζήσει.
    Αν από τη μεριά του (ο κάθε εργαζόμενος) στο χώρο του μπορεί ή όχι να «περνάει» τις Θέσεις του Κόμματος, αυτό να είναι προς συζήτηση και μάλιστα πανελλαδική !

    υ.γ.: νομίζω ότι κάποια από τα λεγόμενά μου παρεξηγήθηκαν … Ελπίζω όχι και το σημερινό μου σχόλιο.
    Άλλωστε έχω την βεβαιότητα ότι ο καθένας μας έχει το δικαίωμα να έχει άποψη.

  5. 16/10/2013 20:02

    Φάρε ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟ.
    Αυτά που έγραψα έχουν να κάνουν μ εμάς.
    Θέλω να καταλάβεις όμως ότι, ο Μπογιόπουλος γράφει ως κομμουνιστής και είναι μέλος του ΚΚΕ, αυτά ξέρεις δεν γίνεται να χωρίζονται ανάλογα με την ημέρα και την ώρα, ανάλογα με το πότε θέλω και πότε όχι.
    Αυτά τα δύο σε συνδιασμό με την αναγνωρισιμότητα και την αναγνωσιμότητα του καθένα μας και πολύ περισσότερο του Νίκου, δεν γίνεται να πάνε χωριστά. Εδώ θεωρούν μέλη και »κομματόσκυλα» του ΚΚΕ εμάς που δεν μας ξέρουν, μόνο και μόνο επειδή γράφουμε υπέρ της ιδεολογίας μας. Το λένε και πολλές φορές το πιστεύουν ακόμα και αυτοί που ξέρουν καλά ότι μέλος του ΚΚΕ και blogger δεν μπορούν να συνυπάρξουν, άνθρωποι που τους διέγραψε το κόμμα γιατί παραβίαζαν το καταστατικό.
    Εδώ οι λασπολόγοι επικαλούνται ψευδως ότι ο …Πάγκαλος ήταν στο ΚΚΕ, ο Α, ο Β, γιατί κάποιοι από αυτούς πέρασαν έξω από τα γραφεία του ΚΚΕ στην Άνω Ραχούλα της Κάτω Ράχης και το κάνουν για να δημιουργήσουν χώρο και να ρίξουν λάσπη στο κόμμα.
    Αν διαβάσεις τα σχόλια θα βρεις μέσα κάποιους που αποκαλούν κουμουνοκκεδοσυριζακια (με τη δική τους ορθογραφία) όλους όσους δεν είναι ευθυγραμισμένοι με τις δικές τους αυταπάτες και απάτες και βάζουν στην ίδια ζυγαριά εσένα και τον οπορτουνιστή γιατί έτσι του είπε ο «πατριώτης» φασίστας. Διαβάζεις σχόλια που πλαστογραφούν την ιστορία και μιλάνε για εαμοβούλγαρους χωρίς πολλές φορές να ξέρουν και οι ίδιοι ότι το ΕΑΜ πολέμησε τους Βούλγαρους φασίστες συνεργάτες και σύμμαχους των Γερμανών ναζί.
    Αυτά τα διαβάζει ο κάθε ένας που μπαίνει και διαβάζει τις αναδημοσιευμένες π@π@ριές του κάθε tilemaxosellas ή κάθε Strs που »σχολιάζει» αναμασώντας σαν μυρικαστικό τις γκαιμπελίστικες δημοσιεύσεις του κάθε ταγματασφαλίτη – δοσίλογου της κατοχής και του εμφυλίου και έτσι διαδίδουν την παραχάραξη της ιστορίας παντού χωρίς σύνορα μέσα από το »δικό σου» ιστολόγιο.
    Το χειρότερο όμως, πρώτα στην περίπτωση του enikos, είναι ότι οι απαντήσεις στα σχόλια, είναι από άλλους και όχι από τον ίδιο τον Μπογιόπουλο (θα ήταν ηλίθιο να γίνότανε αυτό), πράγμα που κάνει τον κάθε »σχολιαστή» ή αναγνώστη, να θεωρεί ότι δεν μπορεί ή δεν ξέρει να του απαντήσει.
    Από την άλλη υπάρχουν οι υπερασπιστές, αυτοί που υπερασπίζονται το ΚΚΕ αλλά οι γνώσεις τους δεν είναι τέτοιες και δίνουν απαντήσεις που καμία σχέση δεν έχουν με το κόμμα, διαστρευλώνοντας έτσι την επισημη θέση του κόμματος, αφού αυτός που διαβάζει την απάντηση θεωρεί ότι απέναντί του έχει το ΚΚΕ.
    Δεν θα συνεχίσω γιατί δεν γίνεται να εξηγηθούν όλα εδώ μέσα.
    Ίσως το Σαββατοκύριακο βρεθούμε και τα πούμε από κοντά ….ίσως.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: