Skip to content

Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση του Δήμου ….άρχισε.

20/12/2010

Τι σου είναι η τεχνολογία ρε παιδί μου! Οι άνθρωποι είναι χρόνια μπροστά και αναρωτιέμαι πως διάολο θα τους προλαβαίνουμε εμείς οι παλαιολιθικοί που δεν κατέχουμε την πρόοδο με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση;

Εγώ βέβαια έχω εντοπίσει το λόγο που οι νέοι δημοτικοί άρχοντες είναι πιο μπροστά από εμάς τους κοινούς θνητούς.

Ο λόγος είναι η σχολή του ‘‘Καίσαρα’’, η γνωστή ΟΠΣΑ. Τι δεν ξέρετε τον ΟΠΣΑ; Ντροπή σας να πάτε να μάθετε μόνοι σας.

Βέβαια έπρεπε να το περιμένουμε αυτό, με τον διαδικτυακό διάλογο, που ξεκίνησε ο ‘‘νέος’’ (συγνώμη αλλά δεν έχω μάθει ακόμα το όνομά του), ο οποίος όπως είναι φυσικό έχει σαν οδηγό τον τρόπο της μέχρι τώρα διακυβέρνησης του κράτους από το κόμμα του (το ΠΑΣΟΚ ντε, αυτός για να είμαστε ειλικρινείς δεν κρύφτηκε σαν κάτι άλλους 25+3 κλπ).

Ποιος μπορεί να ξεχάσει άλλωστε την ‘‘καινοτόμο πράξη’’ της κατάθεσης του προϋπολογισμού με ‘‘στικάκι’’, αξέχαστες στιγμές ειδικά αν κατά σύμπτωση βρισκόσουν σε ένα παραδοσιακό καφενείο και άκουγες, αλλά περισσότερο κοίταγες, τους έκπληκτους γέροντες πως δεχόντουσαν το νέο. Φοβερές στιγμές, απίστευτες, είχαν όλοι εκείνο το βλέμμα της αγελάδας που βλέπει στο βάθος της πεδιάδας τα τραίνα που περνούν.

Έτσι κι αυτός, σου λέει ο άνθρωπος με το διαδίκτυο είσαι παντού:

–      Που να τρέχω τώρα να μαθαίνω τι συμβαίνει στην πόλη, αν έχουν κάποιο πρόβλημα ας έρθουν αυτοί να με βρουν.  Έχει κάποιο πρόβλημα μια γειτονιά; Ας μου στείλει ο ‘‘μπάρμπα Μήτσος’’ ένα μήνυμα. Τι; Δεν ξέρει πως να το στείλει; Ε! ας οργανωθούνε, ας μάθουν, ας γίνουν σύγχρονοι, ας γίνουν ευρωπαίοι, ας βρουν τέλος πάντων τρόπο να μου το κάνουν γνωστό, μπορεί να τους απαντήσω (σιγά μην τους το λύσω) σε σύντομο χρονικό διάστημα ανάλογα με τις δουλειές που έχω.

–      Έχει κάποιο πρόβλημα το σωματείο με τους απολυμένους από την ‘‘Ευώνυμος ΑΕ’’ και δεν θα χουν λεφτά να κάνουν Χριστούγεννα και εγώ είμαι busy, ο χρόνος μου για όποιον δεν το ξέρει είναι ‘‘χρήμα’’, που να τρέχω σε δημοτικά συμβούλια και συναντήσεις με το ΔΣ, ας προσαρμοστούν, οι ‘‘οπισθοδρομικοί’’ και να μου στείλουν το πρόβλημά τους με mail στο site μου ή ας γίνουν μουσουλμάνοι, βουδιστές, ινδουιστές κάτι τέλος πάντων για να μην τους ‘‘πιάνουν’’ οι γιορτές και άλλα τέτοια κουραφέξαλα, εδώ εμείς προσπαθούμε να σώσουμε την ρευστότητα των τραπεζών, προσπαθούμε να σώσουμε την χώρα με αυτούς θα ασχολούμαι τώρα;

Μην μου πει κάποιος τι δουλειά έχει ο δήμαρχος με την διακυβέρνηση της χώρας. Ε! πως τζάμπα μιλάει ο Αντιπρόεδρος, ο Πάγκαλος καλέ, τζάμπα μας είπε ότι ‘‘όλοι μαζί τα φάγαμε’’ το πιασε το μήνυμα ο ‘‘νέος’’ η σωτηρία της πατρίδος πάνω απ όλα να κάθετε να ασχολείται με τους απασχολούμενους με ελαστικές σχέσεις εργασίας.

Μήπως τους διόρισε αυτός; Αν δεν τους άρεσε ας μην πήγαιναν να πιάσουν δουλειά, αυτός πως διαλέγει τις δουλειές που κάνει. Ποιος τους είπε να μην κάνουν ότι έκανε αυτός που μπήκε στην ΚΝΕ και σπούδασε στην Σοβιετική Ένωση, με τα λεφτά των κορόιδων των κομμουνιστών. Ας έτρεχαν κοντά σε μεγαλύτερα πολιτικά τζάκια, για να κάνουν δημόσιες σχέσεις και να πάρουν καλύτερες θέσεις όπως έκανε αυτός. Ας είχαν μυαλό ρε παιδάκι μου, που πήγαν και γλύφανε τον κάθε μηδαμινό δημοτικό συμβουλάκο για να μπουν να δουλέψουν στη λάντζα των αναψυκτηρίων.

ΥΓ Για ποιο λόγο δεν ορκίστηκε ο ‘‘νέος’’; Ποιος του χάλασε την φιέστα; Αφού όποιος και αν εκλεγεί αυτός δεν έχει πρόβλημα, 25+2 ή 25+3 ή ακόμα 25+2+1 τι διαφορά έχει; (αν και μεταξύ μας έτσι που φαίνετε ότι ‘‘κρατάει’’ τους απερχόμενους μάλλον πάμε για 25+3+6). Δεν λυπηθήκατε μωρέ χρονιάρες μέρες, την πρεμούρα του να ορκιστεί και να συστήνετε στα πολιτικά σαλόνια που τρέχει, ως: Ο Κύριος Δήμαρχος;

No comments yet

Σχολιάστε

